tirsdag 23. mars 2010

fortsettelsen

skal dere høre resten av historien min ..

Så hadde jeg hørt lyden, så jeg tenkte at nå var det slutten for meg og min kjære singer (til dere som ikke vet hva det er, så er det en symaskinmerke).. Satt der å tenkte ka som kunne være problemet,sjekket trådet å prøvde å sy,å jeg gjorde nesten alt.. Så jeg tenkte at jeg hadde bare èn utvei, og det var å vente på mamman min..Kanskje ho forsto seg litt mer på symaskinen som jeg gjorde,for jeg er jo en ordentlig blondie.. Så kom mamma,og jeg ropte på mamma, så ho kom og spurte om ka som var problemet her.. Så jeg fortalte ho hele historien, og ho foreslo at det var sikkert alt for mye "støv" inni.. Så vi skrudde bort alt,som vi skulle skru bort,rensa der inni maskinen..Så prøvde vi igjen,men NEI, den ville bare ikke sy..Alt gikk feil, så spør mamma ;" Har du sjekka den tråden som er under?" ,jeg ser på mamma med engeløyer og sier ;"neeeeeei" ... Så mamma tok å sjekka den,å gjett hva.. Feilen var bare at tråden under var for løs .. Så da ble jeg litt mobbet av mamma,blondina som prøvde å sy..

haha,den hadde vært mer morsom hvis jeg hadde hatt bilder..men sry,det har jeg ikke..For jeg var så redd for maskinen min,at jeg ikke husket å ta bilder :/


Men nå må jeg sy de som skal være i arman ..

Kommer sikkert flere blondinehistorier når jeg skal sy enda mer..huffåhuff,ikke alltid like lett å være blondie :-s

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar