tirsdag 16. mars 2010

Jo,takk..Jeg vet det !

jeg vet at jeg er feit,men dere som er fin og tynne..Dere trenger vel ikke å komme å fortelle det til meg mer ? Jeg vet det fra før av,hadde dere likt hvis jeg hadde kommentert hvordan dokker ser ut og alt det der ?? Selvom jeg er feit,så har jeg følelser..Det har vel du og? :) Så tenk deg godt igjennom før du kaller andre for noe,ta speilet å se på deg sjøl..Finner du feil ved deg sjøl? Hvis ja,så ikke kom her å fortelle meg hvordan jeg ser ut!Hvis nei,så er jeg mektig imponert,for ingen er perfekte!!:-) Hvis du må snakke stygt om andre,så har du problem med deg sjøl psykisk eller noe sånt. hvis du har et problem med meg,så trenger du ikke å komme å fortelle det til meg.For,jeg kommer uansett ikke til å endre meg sånn som du vil!


det var nok preken idag,nå må jeg virkelig sove! natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar