søndag 21. mars 2010

Tidlig morgen


I det siste så har jeg hatt det litt morsomt, og det er grunnen for at jeg ikke har blogget. Har hatt sy-dag og slaktedag på skolen, også igår så satt jeg sydde i hele dag..Skal sy kofte til meg sjøl, skulle egentlig bare ha gjort det i skolen. Men siden jeg vil bli ferdig med den til Lise sin konfirmasjon,så må jeg sy den hjemme også!:-) La oss håpe at den blir fin,og at jeg kan bruke den.. Men jeg kan love dere bilde (hvis det blir noe av den) .. Jeg hadde hatt bilder, men siden noen har tukla med min kamera så kan jeg ikke røre den nå, den er på en måte ødelagt.BUHU!. rett før påska enda!!!! åh,hvordan kan noen klare å ødelegge linsa på kameraet?

Der kan dere se den kjære kameraen min,la oss håpe at den blir ordnet..Så jeg kan få settet ut bilder !:-)

Men nå må jeg dusje,for jeg skal til konfirmasjoner idag!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar